JULI!

Imorgon är det juli! Har jobbat nu hela juni. Kom igår fram till att det är första sommaren jag spenderar i en egen lägenhet. Alla andra sommar i mitt liv har jag antingen vatt hemma hos mor och far eller med någon annan. Rätt intressant faktiskt... Har tappat stor del av blogggnistan och orkar inte och har inte heller så mycket att blogga om. Ska försöka bli bättre, just nu är längtan till semestern ganska stor!

Köpte i förra veckan The Arks nya album som jag kan lyssna in mig på tills konserten den 15 juli. Även The Sounds och Amanda Jensen kommer ju spela men jag koncentrerar mig på The Ark. Favoriter sedan länge! Speciellt två låtar jag gillar på det nya albumet: Take A shine och Singing bout the city.


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Usch, dags för mig att börja jobba snart med ;-O

2010-07-01 @ 00:25:39
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0