80´s back?

Har idag sett flera tjejer på stan som var klädda ála 80-tal.

Först på Kullagatan såg jag två tjejer, en av dem hade en sweatshirt med Beverly Hills 90210 loggan på. Den andra tjejen hade en pösig t-shirt där det stod något med surf och California i pastell färger.

Andra synen var bara en bit hemifrån mig när jag cyklade. två tjejer igen den ena i en tröja där ena axeln var bar och hon hade en sport BH under. Detta i grått med något pastell färgat mönster. Den andra klädseln minns jag inte men den var i 80-tlas andan den med. Det minns jag!

Lite skoj tycker jag om det modet varit på väg tillbaka, ett mode jag känner att jag verkligen kunnat anamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0