Sömnproblem!

Har vatt spänd och förväntansfull hela veckan. Kan ni gissa till vad? Jo... flytten! Det har faktiskt blivit så att jag har haft svårt att somna hela veckan, även så inatt. Jag ligger och funderar på flytten och då dök det upp en liten tanke i mitt huvud alla ställen jag har sovit på 2009. Det blir nog en ganska lång lista, få se...

1. Nyåret firades i Ödåkra, alltså sov jag i Ödåkra.
2. Så klart sov jag i min lägenhet i Kalmar.
3. Spenderade en natt i Kolboda med Skapande klassen =)
4. Jag var ju och hälsade på Jamie i Ljungby en helg.
5. Jag var en vecka i New York där jag sov en del nätter, kanske bästa stället =)
6. Var sedan en vecka hemma hos Tessan och sov i hennes rum
7. Två utav de nätterna spenderades dock i deras husvagn
8. Under sommaren bodde jag några nätter i Josses gamla Kalmar lägenhet.
9. Jag var ju också och hälsade på Evelina i Karlskrona 2 nätter.
10. Sen földe jag med henne till Österlen två nätter.
11. Evelina var och hälsade på i Helsingborg och vi sov på ovanvåningen på Drottning.
12. Jag flyttade sen med mor och far till drottning och nu sover jag ju i vinkällaren.
13. Maddes extra madrass var en utmärkt säng några nätter i Kalmar under nollningen.
14. Jag har vatt och hälsat på Evelina 2 ggr i höst, en gång i ånger, en gång utan...=)

Det var nog alla, rätt imponerade tycker jag ändå. Och nu ska jag snart sova i min alldeles egna lägenhet i Helsingborg.

blev en liten årsresumé på det med... Hehe... ett bra år ändå när man tänker efter.


Kommentarer
Postat av: Eve

Jag tycker det lät som ett alldeles utmärkt å spännande år. 2010:s nätter kommer att bli ännu mer spännande =) ses imorgon!

2010-01-08 @ 23:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0