Vad händer, egentligen?

VArje gång jag tänker på min blogg får jag ett hugg av dåligt samvete. Men vem bryr sig egentligen?

Iallafall så fortsätter jobbet i sin takt. Lite bulor i vägen, men de rullar på. Vissa helger sitter jag bara hemma och ugglar andra hittar jag på saker. Var nere i Malmö nu i helgen tillexempe,. Hälsade på Eve i hennes nya lägenhet. Vi målade och målade... Sen var jag he,,a hos Moni och Dario på lördagen och festade lite. Trevligt och träffade en del folk som de vart länge sedan sist.

Nu i helgen ska jag tilll Ullared med Eve och ngra till, osäkra på vilka. Någon Pete... De ska bli riktigt, riktigt roligt =) Nu ska jag dock sova för det behöver jag, sover jätte dåligt om nätterna nu.

God natt

Kommentarer
Postat av: J

sötheader!

2009-11-10 @ 23:04:34
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: matilda

cool blogg :) allt väl ?

kramisar matilda

2009-11-10 @ 23:13:37
URL: http://mittlivsomung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0