Ensam

Ikväll är jag ensam hemma. Föräldrarna är på fest hos de före detta granarna. Känndes jätte konstigt att köra i de gamla kvarteren igen och se sitt gamla hus. De nya ägarna var inte hemma så det dåg jätte tråkigt ut. Helt nersläckt.

Det jag dock längtar mest till nu och bara vill komma fram till är såklart min egen flytt. Planerar mer och mer hur jag ska göra. Ska sätta mig ner nu i helgen och skriva ner allt som ska göras. Det som är gjort är att jag har skaffat mig en soffa och hemförsäkring. En lång lista kvar alltså =) Både före och efter inflyttning... En av mina arbetskollegor har flyttat idag och hon fick sin lägenhet efter mig så jag är bara lite avis...

Nu ska jag njuta av min ensamhet... Vi ses ute i vimlet... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0