fyra...

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv (sommarjobb gälls)
- Duxiana
- Högskolebiblan i Kalmar
- Ett dagis i Ödåkra
- Sommarfritids


Fyra filmer jag kan se om och om igen

- Wall-E
- Hair
- Hairspray
- Rattatouile


Fyra städer jag har bott i:
- Kalmar
- Helsingborg
- Ödåkra??
- Djurängen?? hehe...


Fyra teve-serier jag gärna ser:

- Desperata hemmafruar
- Project Runway
- Criminal Minds
- Vänner


Fyra ställen jag vill åka till:

- New York
- Australien
- Galapagos öarna
- Nya Zeeland


Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

- travian.se
- blogg.se
- tv.nu
- facebook.com

Fyra favoriträtter:
- Sushi
- Köttfärsås och spagetti
- Fisksoppa
- Potatismos


Fyra ställen där jag trivs:

- Helsingborg
- Kalmar
- Kama Sushi :)
- Hos föräldrarna


Fyra personer jag utmanar

- Josephine
- Jamie
- Tessan
- Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0