Kluven dag

Idag har vatt en konstig dag. Började riktigt dåligt med huvudvärk, illamående och frustration över att folk inte hör av sig när man typ har bestämt saker och man försöker höra av sig! (Glöm det)
 
Runt klockan ett kommer dock samtalet som räddar dagen! Det är en förskola inte så långt från mina föräldrar som vill att jag ska komma på intervju, IDAG klockan fem. Ja, visst säger jag och nervositeten kommer som en våg över mig. Även lite glädje dyker upp och den värsta hopplösheten som jag kännt den senaste tiden lättar. Jag ska på min andra intervju!

Jag tycker intervjun gick bra, kort dock. Vet inte om det är positivt eller negativt. Men jag hoppas inte för mycket, men det känns bättre än förra gången och jag vill hellre jobba här än på andra stället. En stor fördel är att det bara ligger en kvarts cykeltur från föräldrarnas nya lägenhet. Det kvittar dock för om detta går igenom kommer jag inte bo i den lägenheten så länge!

En dag i som gick från tårar till skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0