Hbg festivalen

Blev både den lugnaste och vildaste festivalen för mig någonsin tror jag!

Var inte alls inne i torsdags och jag brukar vara inne varje dag! I fredgas började det med förfest hemma hos Ewa och ack ack va den kvällen blev vild. Frida kan berätta vad som hände men det är inget som ska spridas på en blogg.

I lördags var jag och Ewa lite bakis så jag åt en langos och sen gick vi en runda, slappa hemma hos henne ngn timme och sedan hemåt igen. Väääldigt lugnt, men väääldigt trevligt.

Idag, söndag har jag chillat och panikat. Är trött på mig själv, väldigt trött! Om jag skulle vatt en annan person än Jag så skulle jag säga upp bekantskapen och aldrig vilja vilja träffa Jag igen.

Bara så du vet Jag så hatar jag dig och vill aldrig se dig igen. Jag skiter i att jag snackar skit om dig på min blogg, Jag. Men Jag, du suger så dåligt!!!!!

Kommentarer
Postat av: ewa

vill ju se bilderna... :)

2009-07-28 @ 13:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0