Harry Potter

Var på Harry Potter ikväll istället för igår då Ewa var lite sjuk igår. Den var bra, tror jag. =) Måste nog smälta den lite till först innan jag verkligen vet.

Har även träffat Susanne och Lasse idag. Min mamma lärde känna Susanne när hon pluggade till lärare och de har fortfarande kontakten och träffas några gånger om året, det gör mig glad! Imorgon kommer Boel, mammas kompis från 3:an i grundskolan och hennes bästa vän sen dess. Hon är helt galen och jobbar som polis i Göteborg! Ska bli jätte roligt att träffs henne imorgon. Sen får jag se vad som händer i helgen, planer smids...


Nu ska det snart i sängs och läsa Henning Mankells Kinesen. Men först ska jag leka lite mer med min nya leksak =)


Kommentarer
Postat av: Soffan

Det där med "ny leksak" låter helt klart lite porrigt. Berätta nu, Frida!

2009-07-31 @ 08:46:15
URL: http://soffansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0