En dag av ja... överraskningar?

Den första överaskningen/chocken kom i morse, kan inte berätta det, men det bestämde verkligen stäningen på denna dagen.

Dagens roliga överraskningen var precis ett samtal med min far där jag frågade vad han tyckte om kvällens outfit. Då sa han: "Du har ju i allmänhet en sån konstig stil!" Då sa jag: "Vadå, jeans och t-tröja som jag har på mig varje dag, är det konstigt?" P: "Men som du är nu, med byxor under och konstigt där uppe."

Då skrattade jag och gick därifrån, han pratade om mina leggings under och min bolero på. Komiskt, komiskt, komiskt... snacka om att ha missat allt mode de senaste årtionden. Men ska nog sluta fråga honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0