Död

Nere i en liten svacka! Min dator bara krånglar och jag är typ konstant trött. Idag mådde mamma jättedåligt, va nästan så jag fick köra henne till akuten. Slapp som tur det och istället åkte jag ut på egna äventyr till Schulgards och nya MAXI borta på Råå. WOW, va spännande tycker ni säkert, men det var det INTE. På Schulgard skulle jag hämta pappas körkort som han glömt där igår. Och på Maxi skulle jag, tro det eller ej.... Handla MAT!!

Det mest spännande idag var när jag körde genom stan på vägen hem och det... ... regnade!! Wow....

Nu ska jag gå den farofyllda vägen till mitt sovrum. (Den är faktiskt farlig, det är lådor och skräp ivägen som vi håller på att rensa, sen är det även becksvart, läskigt OCH farligt)

Wish me luck!

Tack och tjos, korv med mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0