Bad and good news!

Jobbintervjun jag var på förra veckan gav inget napp. Men! Ett annat jobb jag sökt ringde idag och ville att jag skulle komma på intervju! Var jag chockad eller? Känns som jag haft flyt nu, torsdagar is my day. Dock vet jag inte om jag får en intervju på det stället då de ville intervjua på mådag och då är jag ju i Kalmar. MEN, hon jag pratade med lät jätte positiv och skulle försöka ordna en annan tid veckan därpå. Så jag hoppas helt enkelt det löser sig ändå. SÅ SNÄLLA håll alla era tummar och be till vad ni än tro på att jag kommer få en intervju! Vill jue så gärna.... =))

Det känns liksom inte så hopplöst längre... jag kanske inte är så dålig som jag inbillar mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0