Ångest

Ångesten har kommit till Kalmar i form av en 24 årig ex student. Längtar så till klockan tolv på måndag då allt är över. Ska träffa föräldrarna om ca en timme inne i stan och äta lite mat. Vart ska jag ta vägen... Slängt saker idag ska ni veta... 1 svart sopsäck + typ 10 vita små påsar. =)

Nu ska jag ta ett sista ryck innan jag ska byta om och åka ner till stan. Sk kanske träffa Madde ikväll. Får se lite hur mitt humör är. Men annars träffar jag henne imorgon, Linda på  måndag, Sofie och kanske Tess på tisdag. Sen åker jag nog till Karlskrona på onsdag. Shall see..

Kommentarer
Postat av: Josephine

Mår min lägenhet bra?=)

2009-07-11 @ 20:53:29
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0