Suck!

Asså det känns som om jag inte sett min lägenhet den senaste veckan. Men sen är jag ganska trött på den så det gör inte så mycket. Och jag har ganska roligt när jg är ute och ränner. Men man hinner inte blogga!

Har lite info iallafall....

1. Det med bildmeddelandet löste sig då jag hade rätt från början men ändå rätt då, fasst det var bytt veckor utan att jag riktigt uppmärksamat det. 
2. Sushi är gott. Köpte även ny väska på stan igår... Den är jättefin...=)
3. Var hemma hos Anna igår. Det var jag, Eve, Anna, Helena, Linda och Hanna. Tessan var sjuk och Teza blev tvungen att jobba. Men vi hade skoj...
4. Det är jobba biblioteket hela helgen.
5. Kanske äte puben i eftermiddag.
6. Förhoppningsvis ska jag umgås med Evelina, Emma och Andreas ikväll.
7. Nu ska jag gå upp ur sängen och äta frukost innan det är dags att bege sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0