New York...

Först vill jag säga att idag är det 123 dagar kvar =D

Jag har redan sen den dagen jag och Tessan bokade biljetterna skrivit på en lista. En är den inte så lång egentligen, men då ska ni veta att detta är bara restauranger och butiker jag VERKLIGEN VERKLIGEN vill besöka!!

Mat

1.       Broadway and 50th - mysigt fik

2.       Broadway and 51th - coolt 50´s diner med dansande servitörer

3.       Området mellan 5:e och 6:e Avenue, på 42:a gatan -  mysigt frukostställe
4.       Monster Sushi 22W 46th eller 158 West 23rd St. bet. 6th & 7th Ave.


Butiker

1.       Century 21 ground Zero

2.       M&M Store - Broadway mellan 48th and 49th

3.       Disney Store - Fifth avenue mellan 55th and 56th

4.       Forever 21

5.       Macy´s

Sen finns det ju ställen jag vill besöka som Ground Zero, battery park med frihetsgudinnan,Central Park SÅKLART!! och Times Square ska man ju inte glömma. Sen hade det vatt häftigt att gå på något museum. Jaa... och som sagt så är det 123 dagar kvar... Jag lär ju hinna komma på och hitta typ 1000 saker till =)




Disney Store

Kommentarer
Postat av: Tessan

glöm inte starbuck's!

2009-02-05 @ 07:51:31
URL: http://tessanssida.blogg.se/
Postat av: jennie

åhhhhhhh jag vill också till forever 21!!!!!!!!!! shoppa åt mig ;)

2009-02-11 @ 00:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0