Isch

Jag är inne i en svaka nu. Känns som om man bara är i skolan hela tiden och hinner inte med något annat. Igår var det 2 möten efter skolan med och idag är det ju jobb efter skolan. Kommer vara såhär lagom trött när jag kommer hem. Har också en förskräcklig huvudvärk. Har kommit fram till att jag måste ha en lugn dag! Får bli imorgon antgligen, känns som om det är den dagen jag kan missa i skolan utan att missa så mycket för innehållet i kursen.

Inatt drömde jag en hemsk dröm och vaknade och kunde inte somna om, så jag har vatt vaken sen sex... Jag vet att jag är gnällig just nu och det fick jag höra igår... MEN, det måste man faktiskt få vara ibland...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0