Hujeda mig!

Har haft en mindre otursdag idag. Hade en morgon som blev lite panikig Så jag kom med andan i halsen i tid till bilden. SEN hade jag glömt penna OCH papper så detta fick jag låna av en v alla Jennysar. Så det löste sig. Sen gled resten av skoldagen på ganska bra. Ska jobba med en ny grupp i bildmeddelande, så de kan bli rikigt skoj.

När jag se började jobba på bibblan hade jag såå ont i min lilltå. När jag slutade sen tänkte jag att de skulle bli så dkönt att få cykla hem med en liiten sväng inom MAXI. Kom ut till cyklen och vet ni vad?? JOOO... jag hade punka! Jag tog luft i den, tänkte att det kanske vatt några ligister som tämt däcket, sen iväg till MAXI. När jag sen kom ut från MAXI så Jippi, var däcket tomt igen, så jag fick GÅ hem med min onda lilltå.

Fick iallafall fina kläder från H&M och promenaden var mysig MEN kall... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0