Den roliga fredagen

Denna dagen började sådär hade en bra mitt och ett riktigt roligt slut. Bild först... fram till halv tolv var det mest frustration från min sida, jäkla fantaburk!! Sen åt jag, Rebecca och Tessan lunch på Akkis, det var början på det roliga. När vi kom tillbaka till bildsalen var det en tapper skala kvar. FY, vad skoj vi hade... Sofie och hennes tidningar med MAtvane Quiz och Knutbyspelet...=) Rebecca med sina utlopp och ja... jag gillar klassen skarpt i vissa konstalationer, mindre i vissa.

Sen var det sittning och kårkväll... Det var sådär... de var roliga! Men det var segt för de drack så dåligt! Hehe... Iallafall så kom det roliga efter städandet och allt. Det var många skratt och diskusioner =) NU ska jag sätta igång en film och sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0