Tågresa

Hade en såååå rolig tågresa mellan Kalmar och Hässleholm. Jag, Josse, grannen Gustav och Membi satt på en rad och skrattade hela vägen. Alla tittade lite snett på oss, men det var såååå roligt! Vi körde en ABC-lek, Gustav var lite motsträvig, men han hängde på hela tiden. Sen i Hässleholm lämnade vi Membi och jag, Josse och Gustav åkte vidare. Det var inte lika roligt, vi var alla ganska trötta, men med lite urindoft och godis så blir allt lite humoristiskt. Kännde mig dock lite påhoppad men de får man väll ta.

När jag väll kom hem till HBG var det härligt att träffa mamma. Nu har jag även träffat min far och helgen är som misstänkt fullpackad. Imorgon blir det mathandling, Sushi och Rögle.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Hoppas allt är bra, skulle behöva lite tips om du orkar ställa upp;) skall till kalmar nästa fredag, vart går man ut for dans ? Lite tips på bra ställe är tacksamt! Vad är palace och byttan ? Kram

2009-04-10 @ 14:21:44
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0