Tidigt

Vaknade vid tio i sju och kunde inte somna om =( Verkligen inte en rolig känsla. Mår lite illa också så verkligen inte en rolig morgon. Men jag kommer väll få vänja mig.

Igår va det bartender utbildning, det var riktigt roligt! Vi hade en instruktär från Helsingborg och vi fick blanda en massa goda drinkar. Ikväll ska jag jobba på puben, så då blir det till att blanda ett pat drinkar hoppas jag. Elin skulle försöka komma ner och smaka ngra drinkar. Frida exotic blev en jätte hit och det var inte ens jag som döpte den :) Efter det blev det puben och jag tog mig en schnitsel.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Hade tänkt att börja på läromedels granskningen, men jag får se. Så himmla jobbigt att inte kunna göra något man måste göra. Både fysiskt och psykiskt omöjligt. Som sagt, får se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar läsa din blogg kompis och blir lite fundersam över vad du skriver..varför ska du vänja dig vid att må illa på morgonarna, som tjej är det bara en tanke som slår en...är det så!?

2008-03-16 @ 12:29:48
Postat av: Frida

Hej anonym :)
Jag har det tufft just nu och äter dåligt och mår ganska dåligt. När jag har tagit mig igenom denna processen så kommer allt bli bättre. Men tack för att du bryr dig. :) Kram

2008-03-16 @ 21:38:40
URL: http://studenten25kvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0