Vad har hänt??

Mina besökarantal har minskat drastiskt. Har jag börjat skriva så tråkigt och dåligt? Jag vet inte alls vad det är, men att en dag ha 55 besökare och nästa dag 17 är ju litee mysko. Men jag hoppas iallafall några av er tycker det är lite roligt att läsa min blogg :)

Idag har jag och Jonas vatt och turat med hans familj, det var riktigt trevligt. Har inte träffat dem på ett tag så det är roligt att uppdatera sig. Får prata lite med Sandra, Jonas syster. Vi var iallafall två lyckliga tjejer när vi lämnade båten eftersom jag köpt 12 cider för 119:- och Sandra köpt Jägher och ett flak öl.

Nu blir det melodifestivalen ikväll och som ni nog vet så hejar jag INTE på Carola =S Hon är så jobbig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0