Tuffare än folk tror!

Jag fick en kommentar häromveckan av någon, minns faktiskt inte vem. "Ni lagledare får ju komma in på kåren grattis för ingenting" Då tänkte jag, ja, vi får ju MegaVIP och kommer in grattis på det sättet. men för iungenting? Nej, det skulle inte jag vilja säga, det ligger en sorts press över en att fixa jobbare. Ibland kan inte folk som ska jobba, jobba och dem har väldigt bra anledningar. De blir det lite jobbigt, för man vet att man måste fixa ngn och samtidigt kan man inte vara sur på jobbaren som hoppade av =) Men det är ett roligt och givande jobb! Man får verkligen ut något av det. Man får en underbar inblick i kåren.

Ingenting är helt grattis, det är tuffare än ni tror!

But, no hard feelings =)

Kommentarer
Postat av: ...

jag tycker du är en bra lagledare!:) Och förlåt för att jag ställer till det lite...Kram!

2008-02-27 @ 00:25:21
Postat av: Frida

You know its not a prob =)

2008-02-27 @ 00:49:19
URL: http://studenten25kvm.blogg.se
Postat av: tessan

Frida.. nu är svenskläraren här, men grattis tillhör födelsedagar å sånt.. gratis heter det. å jag håller med dig till fullo! Vi får inte vip för ingenting. kram

2008-02-29 @ 10:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0