Storfrämmande till Kalmar!

Hade helt glömt bort att jag ska möta upp Jamie på stationen imorgon, så trevligt det ska bli att träffa henne. Vi ska antagligen gå en runda på stan då och snacka lite strunt, vill inte ens tänka på hur länge sedan det var jag umgicks med bara Jamie. Det börjar nog närma sig ett år =S. Sen slutar Tessan vid tre så då drar vi nog hem alla till henne en sväng.

Sen på kvällen kommer det ju bli puben med Anna. =) Vi ska dricka oss lite halvpackade och sen hoppas jag att jag kan möta upp Jonas på stationen. Men det skulle verkligen inte förvåna mig om han kommer på lördag, förbereder mig på det iallafall.

Lördag A-fest och sedan puben! Är lite chockad över att klockan inte är mer än kvart i tio. Huuum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0