Spontan mys!

Igår var en produktiv dag! Jag läste en 70 sidor i boken till på måndag och antecknade. Sen åkte jag till IKEA med Therese och Linda och shoppade pynt inför sittningen på imorgon. De hade en massa billigt guld pynt så det blev super bra :) Sen var det styrelsemöte, snabbt och enkelt med lite prat inför imorgon. Idag åker ju Tessan och Patrik till Österrike de små lyckostarna.

Sen åkte jag hem med Emma och Josse och vi åkte inom MceDonkan! Det var så gott! Sen blev det spontan mys hemma hos Josse och jag kom inte hem förrän vid halv tolv. Adler dök också upp en stund så det var trevligt =) Imorgon flyttar ju Emma hit i hus Nr.14 och jag ska hjälpa henne få in sakerna i huset vid klockan åtta i morgon bitti. Hehe, tur att jag ska vara nykter idag =)

Ikväll blir det att åka hem till Tessan och spela Wiiiiiii. Ska innan dess försöka komma i skott med att åka och handla. Har försökt hela veckan, men inte orkat =D

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan tösen!
Skönt att du har fullt upp! och att du inte blåst bort. Fast det kanske inte blåser i Kalmar.
I HBG blåser det rejält. Gustav ska på The Tivoli i kväll och pappa och jag ska titta på Lets Dance och äta något gott.
Var rädd om dig!

Kramar från din mamma och pappa

2008-02-01 @ 15:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0