Söndag

Precis kommit hem från Söndags middag med föräldraran. Är så himmla trött, men det beror nog mer på att jag har vaknat vid halv sex, sex ngra nätter i rad nu och haft lite svårt att somna om. Lär bli så inatt igen när Jonas ska iväg. Men det är inte så farligt som det låter, mest att jag blir trött.

Det blir en väldigt lugn kväll nu, ska åka tåg imorgon och det krävs energi för att inte må allt för illa. Så ska försöka komma i säng någerlunda tidigt.

Nu är det Miami Inc, det är ett bra program!

Kommentarer
Postat av: pytte81

Ja, jo, själv går jag upp vid den tiden ungefär varje dag...

Vi kanske möts på vägen imorgon då! Jag åker till Malmö imorgon förmiddag och sen vidare till Göteborg på kvällen.
Vinki vink!

2008-02-17 @ 19:46:24
URL: http://pytte81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0