S-fest

Just NU...är det S.fest! Jag klovar Tesa att jag sak ha kvar alla skrivfel jag gör nu så detta inläg kommer knappt bli läsbart... =)

Iallafall så sitter en sjuksköterska och Shlash och sjunger Singstar nu! Nu ska Synomyn ordboken och Supergirl ha sjunga lite. Vu är också en strandatt, slö, stenåldersmann onch Snövit. Detta var sbårt att skriva uran att ändra, jag skirver ju allti så släarvigt och äöndrar efteråt....

Nu ska jag gå oh dricka lite til och skriva ännu sluddriager senare....

Puu på er alla

Usch vad hemskt det ser ut som jag skrivit...


OBS! Inte min bild!!

Kommentarer
Postat av: teza

Hahahaha! mer fylleinlägg!

2008-02-10 @ 00:29:27
Postat av: Micke

Det blev efterfest hos mig med korv och bröd för de som inte gick till kåren. Rostad lök everywhere... Mumsar fruktsallad, nu är den dock slut, sängen nästa, tack Frida för en skojig fest!

2008-02-10 @ 01:33:47
URL: http://denhalvnaknakocken.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0