PANIK!

Idag har vatt en intressant dag! Har fått en massa bra tips på hur man kan använda matte i förskolan! Efter en sådan lektion vill man bara ut i verkligheten och pröva allt man lärt sig.

När jag sedan kom hem fick jag panik när jag såg mitt kontoutdrag på min Internetbank! Det hade dragits ungefär 300 kronor under dagen från mitt konto utan att jag har rört det! Jag var ju tvungen att ringa Nordea och se vad det kunde va. Efter att ha kopplats lite fram och tillbaka så får jag reda på av en snäll dam att det var HM som hade dratt pengarna från min online beställning. Gud vad glad jag blev! Dock förvånad över att dem inte dratt dem förrän nu! Trodde alltid man drog sånt direkt. Det var dagens lilla skräckis iallafall... Damen på Nordea tyckte iallafall det var jätte bra att jag ringde och kollade upp det. Så woho för mig...HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0