Nu lever jag med!

Har äntlign fått i mig lite mat! Fick åka tillbaka till Maxi igen, eftersom de inte hade tagot bort stöldskyddet från DVD:n jag köpte. Åkte inte ditt förrän vid sex eftersom Hannah skulle ringa och intervjua mig om min ansökan till styrelsen. Men det gick bra och vid halv sju va jag hemma igen. Huvudvärk och vrålhungri så orkade jag inte laga mat, så det blev äggamackor. Inte alls fel, ägg är min nya drog, sååå gott!

Förresten så var det inte vuxenpoäng med inkassokrav, utan slarvpoäng! Så nu har jag 1 slarvpoäng, wihooo!!

Kommentarer
Postat av: Teza

Ja, du kan cykla som folk, det kan inte jag. Plus att jag aldrig hänger in mina kläder i garderoben. Det är väl ett slarvpoäng?

2008-02-20 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0