Määä

Det blev pizza! Fyy skäms! Borde verkligen skärpa mig! Men iallafall så proppar jag i mig lite vitaminer nu genom att äta en clementine. Jag är en sån som bara låter förkylningarna ha sin gång, håller alltså inte på med en massa knasiga metoder som ska försöka förbättra. Som Josse som pressar vitlök och tar det på en kaviar macka. Hon är för rolig. Clementin äter jag för det var den enda frukten jag hade hemma, måste nog handla lite imorgon!

Men först bär det iväg till Berga och Lena och lite grupparbete! Lena blev så glad idag när hon kom på att hon inte behövde röra sig utanför lägenheten imorgon. Möjligtvis lämna Saga på Dagis, men iallafall =) Skönt i allmänhet att  för en gångs skull så är det Anna och Helena som bor nära skolan som får röra på sig lite, hihi =)

Nu ska jag titta lite på Tv, sen blir det till att sova! Det om något hjälper nog mot förkylningar....


Kommentarer
Postat av: emma

Fridolf! Jag LOVAR dig, vitlök hjälper mot allt! haha! Håller det inte birta bacilluskerna så håller det ju borta annat! hahaha!

2008-02-08 @ 15:34:50
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0