Frukt!

Imorgon måste jag köpa frukt! Var jätte länge sedan jag hade det hemma och jag kör ju på en frukt om dagen. Vatt dålig på det alltså.

Denna dagen har annars vatt trevlig i matväg. Va och åt på Zorbas där dem hade buffé. Jag ÄLSKAR ju buffé. Inte för att man kan äta hur mycket man vill utan för att jag slipper välja vad jag ska äta utan kan smaka lite av allt. Trevlig lunch med gruppen var det iallafall. Dock var jag lite stressad med tanke på hur det ser ut här hemma. Men tror ni jag gjorde något när jag kom hem?? Nej, jag somnade! Men efter jag vaknade så tog jag tag i kläderna lite iallafall. Plockade upp tvätten från förra helgen och packade upp lite från helgen i Helsingborg. Har också läst sidorna i boken till imorgon. Oki, har 20 kvar, men de tar jag när jag ska sova sen.

Hej och hå

Kommentarer
Postat av: Micke

Frukt, mums, har banan, kiwi, äpple, päron, vindruvor och apelsiner hemma, det blir nog av att göra en fruktsallad någon dag den här veckan.

2008-02-19 @ 20:59:12
URL: http://denhalvnaknakocken.spaces.live.com/
Postat av: Kim

svar: hih, du är allt bra söt :) ja om allt går enligt planerna med min sponsor så kommer en tävling inom kort..

2008-02-19 @ 21:47:07
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0