AU3

Jag ligger i min säng och filurar på allt mellan himmel och jord. Kom helt plötsligt på att nästa gång det är kursintro på AU3 så sitter jag där! Det är egentligen helt sjukt att jag snart är färdigutbildad lärare! Har ju ändå pluggat här i Kalmar i nu 2½ år. Vart ska man ta sig an när man slutar här? Det blir väll till att söka jobb och flytta in hos någon snäll själ!

Nä, nu ska jag sova för imorgon är det Dugga som gäller mellan 10 och 11.30. Är inte så farligt nervös, jag hoppas dock att de inte tar något från kapitel 4 och 5 för dem har jag vatt dålig att läsa på och har inga anteckningar till. Jaja, i värsta fall är det bara omdugga. Inte lika farligt som omtenta. Inget IG hittils...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0