Teza dag

Idag har jag och Teza haft en hel dag. Vi började med att gå en runda på Åhlens och äta på Zorbas. Sen gick vi på bio och såg Kung Fu Panda. Den var bra och rolig. Dock jobbigt att sitta med 30 skrikande ungar och titta på den. Och jag ska bli lärare!! jaja... jag är iallafall inte lärare på en bio. Sen cyklade vi till MAXI och sen hem till mig för att titta på Sweeney Todd. Efter ett tag började Teza reagera på något och kännde att hon ville åka hem. Jag börjar osso må lite illa, så jag hoppas inte att det är matförgiftning eller något sådant. Det hade verkligen inte varit skoj.

Nu ska jag ligga i sängen resten av kvällen och hoppas jag mår bättre imorgon när det är nollning som gäller hela dagen. Wish me luck =)

 
Teza ville bara prova, men den var lite svår att komma ur =)


Tezas nya pojkvän ä lite svårkramad...;)

Kommentarer
Postat av: Teza

Ja, men han är min. Miiiiiiiiiin!

2008-08-31 @ 23:08:14
URL: http://cyklainibusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0