My evening

Det är lite roligt hur min dag skiljt sig från kvällen. Hade möte vid fem på bibblan och innan dess skulle jag försöka skriva ut lite saker. Det gick ju inte, men vi vet alla hur vårt biblioteks datorer är! Skit kassa!!! Iallafall så började mötet vid fem och det gick smärtfritt fram förutom vissa saker jag inte räknat med. Men men, jag är inte den som gnäller, ibland iallafall.

Sen när det var slut så var det dags för lagledarmöte, stress stress. Det gick bra det med, förutom att jag bara kan jobba ett av passen vi satt upp oss på, men sen har jag bokat upp mig på lite fler dock :)

Sen bar det hem till Tessan för att fixa till c-uppsatsen. Usch, snart är man klar. Tessan bjöd mig på mat, en underbar fisk gryta! Mumma!! Kom på att det blir perfekt att vi gör c.uppsatsen tillsammans. Hon gillar att laga mat och jag gillar att äta upp den, med lite salt på :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Always for you my dear!

2008-04-10 @ 17:11:42
URL: http://tessanssida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0