Fin blogg!

Har verkligen saknat min fina blogg!!

Igår va en lång dag så jag hann knappt vara hemma och sakna datorn! Slutade med kortspel i vallgraven och de va så mysigt med mysiga människor.  Köpte en jätte fin och stoooor scarfs på stan innan. Jag ska fasikebn slå Annas fem och Tezas åtta scarfar :) Jag har tre hittils. =) jag vet att jag är konstig, men ingen är väll förvånad??

Nu sitter jag på bibblan och försöker uppdatera mig i världen. Kollar på facebook på alal bilder och alla kommentarer jag fått. Det var en bra kväll i lördags!

Snart ska jag dra mig till expen och sitta i den. Tänkte även ringa lite sponsor samtal. Så jag har vatt lite duktig i det området med. Tack och hej leverpastej... Hoppas vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: angelica

Vilken fin bild :)

2008-04-29 @ 13:33:11
URL: http://aangelicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0