Simma

Om två timmar ska JAG Frida Müller Lundgren åka och simma, alltså TRÄNA helt frivilligt. Detta fenomen har inte påträffats sedan i högstadiet och då låg Joey bakom det. Nu är det Evelina, men det ska bli roligt hoppas jag. Gillar ju ändå att bada, dock super länge sedan jag simmade. Det ska väll gå detta med, har iallafall inget måste på mig och kan simma exakt hur långt och hur länge jag vill. Sen kan jag sätta mig på kanten och titta på när Evelina simmar. :)

Nä, nu ska jag nog titta på ett till Dark Angel avsnitt innan jag cyklar iväg!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hih, kul att du tyckte denna gång var roligare än den jag släpade med dig på:)

2007-10-02 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0