Dagen som den är...

Började denna dag med att vara på bibblan vid klockan nio, grupparbet. Jag gillar min grupp mer och mer, det är bra :) Vi ska jobba med skolan för hundra år sedan, idag och om hundra år. Det känns intressant.  Nu sitter jag och väntar på att Evelina och Fredrik ska komma, så att vi ska äta lunch på akademikrogen. Var ju ett tag sedan man träffade Fredrik. Innan sommaren där med faktiskt. Sen ska jag hem, ta det lugnt några timmar för att vid klockan sex träffa iallafall Tessan klockan sex vid Maxi. Sen ska dem ha lite fest ikväll, då vi ska äta Tacos. det blir iallafall jag, Tessan, Patrik, Vickan och ngn Anna :) Sen kommer min sötis vid nio och kanske även Emil dyker upp. Vem vet... Sen imorgon är man bjuden på 23 års kalas hos Sheron. Inte fel det heller, men då får man kanske köpa ngn present, huum... Inte världsbäst på det, men något hittar man alltid. Nä, nu ska Eve och Fred komma om 8 minuter. Vänta och se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0