Stackas fötter

Har vatt en låååång med rolig dag! Orkar inte dra allt, men ni får en punkt lista.

-Jag och Kiwi gick på Olympia samtidigt, hon estet, jag samhälle, cooolt!!
-Det är jobbigt att trä plast trådar i 65*4 julkulor
-Världen är fanimej liten
-Sittiningen va fanimej den bästa jag och många andra vatt på
-Två kinderägg = 20 kr :o
-Jag har en mage utan slut
-Gröt är gott men ät inte det innan du ska dansa line dance
-Alkohol är FARLIGT!!
-Disken är mer komplicerad på kåren än på puben, dock lättare :P
-Frida måste sova snart.
-Sjösjukan tar inte kort, de va dåligt, så jag gick!! Hej då!!
-Fötter känner smärta efter 16 timmar i ett par skor! Stackas fötter...


Kommentarer
Postat av: The City

Ja, fötter klarar ju inte hur mycket som helst ;)

2007-12-15 @ 11:18:31
URL: http://www.thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0