Hantverkare?

Vad har hantverkare egentligen för problem?? När jag kom hem idag så gick jag in i badrummet, där var det fullt med fotspår på golvet, toalocket var uppe!!! och de hade flyttat mina schampoo flaskor och min ny köpta badrumsmatta. SUCK!!!

Sen går jag in i köket och där har de lämnat ngn flaska med rengöringsmedel... SUCK!!!

Jaja, sovrummet är iallafall klart nu, men jag kommer sova i vardagsrummet förmodligen till helgen då jag kommer ha mer ork och någon kan hjälpa mig flytta sängen.

SUCK, SUCK, SUCK!!!!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Men fy! Det med toaletten tycker jag är äckligast, fine att man kanske fattar att de måste kissa om de är där en hel dag men då sopar man igen spåret efter sig. Ska höra mig för vad Johan gör och läxa upp honom om liknande beteende finns ås blir det en mindre hantverkare som beter sig så:)

2010-01-12 @ 11:09:11
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0