LISTA!!

Det var så länge sedan så jag tänkte det var dags nu... Så jag snodde en från Jamie.

Sätt din musik på blanda.
Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag? Who will I be?
2. Kommer du komma långt i livet? Thank You
3. Hur ser dina vänner dig? Someday well know
4. Kommer du gifta dig? human
5. Vad är ditt livs themesong? Jajaja
6. Vad är ditt livs historia? Fairytale
7. Hur är skolan för dig? Alla vill till himmelen men ingen vill dö
8. Hur kan du komma framåt i livet? Poppa Joe
9. Hur kommer imorgon vara? Mother we just cant get enough!
10. Vad är det bästa med dina vänner? Kvällens sista cigarett 
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Just Dance
12. Vilken sång beskriver dig bäst? This is the Life
13. Hur är det med ditt liv? And I found this Boy
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Singles Ladies (HAHAHAHA)
15. Hur ser världen på dig? Ingen kommer undan
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Womaniser
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Janie´s got a gun
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? I hope I didnt just give away the ending
19. Har du en djup & mörk hemlighet? Ballad om vintern
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Ella Elle La
21. Hur kan du göra dig själv glad? Nöjd?
22. Kommer jag någonsin ha barn? Little Bit
23. Hur kommer jag bli igenkänd? Ingen kan ändra på det
24. Vad är min danssång? Mercy

Oki... det va ju lite roligt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0