Lista

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej,, det är min väckarklocka

02. Vem såg dig senast naken?
Det är hemligt...

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Jeans och tröja. Va en tönt på den tiden och hade typ alltid samma kläder...ISch!!


04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Ingen aning

05. Hur var du på dagis?
Det minns jag faktiskt inte

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är nog bra tror jag. De på bibblan brukar inte klaga... kan va lite bestämd, tänker då mest på puben =)

07. Har du celluliter?
Lite...ja!

08. Biter du på naglarna?
Ja... när jg blir nervös och så...

09. Har du något handikapp?
Nej... kanske min trötthet kan räknas som ett handikapp ibland... =) VAd vet jag??

10. Är du rädd för att få hängbröst?
ööh...hehe...

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Han är nog varken eller...

12. Svär du?
Ibland ja...

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Ja, men nog mest för grannsemjns skull =)

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
2 kanske...??? Hur mäter man sånt???

15. Tror du på utomjordningar?
JA!!!!

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Potatismos!!

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Jag äter det mesta så länge det är mat.

18. Har du blivit arresterad?
Nej

19. Ljuger du?
Små vita lögner skadar ingen.

20. Har du kysst en polis?
Nej

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej... de är super snälla! Men innan jag började jobba på bibblan var jag nog lite skraj.

22. Har du någonting att dölja?
Nej, inte direkt

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar

24. Är du/har du varit gift?
NEJ!

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Beror helt på. Om det var en engångsförteelsehade jag nog gjort det. Jag har ju gjort det för lillebror så...

26. Kan du laga cyklar?
Nej, men vad ska annars cykelaffärerna göra?

27. Kan du fixa med bilar?
Byta olja och fylla på spolarvätska kan jag och lite till. Pappa har alltid tvingat mig att vara med om jag anmält något fel på bilen. Man kanske skulle vara yacksam för det?

29. Kan du baka bröd?
JA, om jag försöker så kan jag nog.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja, det är ju bara att låta den vara öppen... fixat!!

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
VÄNNER!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Frida!!! Hoppas att allt är bra med dig! Grattis till examensbeviset, fick oxå mitt nu i veckan! Liten fråga till en sån som du som jobbar/har jobbat på högskolebiblan.... Om amn får en sån där fin räkning för att man inte har lämnat tillbaka en bok... Kan man inte bara lämna tillbaka boken och stryka räkningen? :) Kram

2009-02-15 @ 09:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0