Lissen

Min dumma dator gör mig ledsen hela tiden! Nu vill inte skärmen stänga sig utan den vill bara bråka. Inte alls skoj. Har redan pratat med Anna och vi ska lämna in den efter skolan. Kan ju inte precis cykla in med en dator som jag inte kan stänga locket på. Annars fungerar datorn, så det är ju bara fel på en skuv eller så. Men jag undrar om OnOff har en tekninker som klarar det. Jag tror att de måste skicka iväg den, lycka till emd att skicka iväg en dator som man inte kan stänga. Hoppas de har nån data teknisk Nisse där.

Det är verkligen vid sådana här tillfällen jag saknar en viss människa... Men inte mer till att han skulle ha kunnat fixa min dator...hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0