Segt

Jag är lite sur på mitt jobb nu. Jag sliter och ger allt där men i längden så blir man inte bra behandlad, enligt mig. Idag fick jag tillexempel gå hem innan allt var klart för det var slöseri med timmar att ha kvar två som jobbar i frukosten. Asså jag kan förstå det till en viss del och jag hade tyckt det var oki om det vatt så att cheferna själv hade kommit fram och sagt det till mig. Men nej, istället är det andra gången de skickar meddelandet genom någon annan. Idag var tillochmed båda cheferna på jobbet. Jag tycker det är lite fegt. För annarsär dem två jätte bra att ha att göra med och roliga! Nä, men jag fick åka hem och sova en timme tidigare och ska ju jobba imorgon igen. Men motivationen är inte på topp just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0