HBG festivalen

Nu är hbg festivalen snart slut för i år. Det lev en väldigt lugn festival för mig i år. I torsdags var jag inne en runda med Linn och åt kollade stånd och lite sånt. I fredags var jag, Linn och hennes pojkvän Lei inne. Lei är utbytes student från Kina och han va riktigt rolig att prata med. Speciellt när jag fått i mig en cider =) Försökte blandannat lära honom de svenska ljuden på bokstäverna. Mendet gick inte så bra med min skånska dialekt, hehe. Han försökte lära mig att säga: "Älskar du mig?" på kinesiska. Men jag var ingen bra student!, hehe!

Idag var jag inne en snabbis med pappa. Vi köpte hem peking anka som var jätte gott, sen även något brasilianskt som jag inte minns vad det hette. Sen blev det en snabbis med Linn och Lei igen. Köpte ett halsband. Sen åkte jag hem för att äta mammas underbara fisksoppa! Så gooood!

Nu ska jag sova för om 6 timmar ringer klockan, jobb imorgon.


Kommentarer
Postat av: anna!

frida! när du kommer tillbaka till kalmar måste jag få låna dina sims-expansioner :) ska åter en gång installera dem.. fast nu på en sprillans ny dator! :D kram

2008-07-27 @ 12:36:23
URL: http://porsfyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0