Stress

Imorse var det stressigt som in i!! Jag skulle va hos Tessan vid ett. Gick upp vig halv elva och fick ett otroligt städryck :) Men fi vad stressigt det blev ett tag. Jag va hos Tessan tio över ett :) Vi mös gjorde mat och åt :) Sen kolla vi på liiita Sound of music och jag lånade en film: Polarexpressen. Har inte sett den, så vill det.

Sen var det Fyllnadsval och det gick lätt och smidigt idag :) Nu ska jag kolla på film och vara seg ikväll :) Imorgon är det spel dag med Anna! WOHO!! =D


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Ja, usch för såna dagar. Har också haft en stressig dag. Tog jag tåget 09.08, landade i Lund 11.57, åt lunch med två skumma professorer vid 12 och sen berättade jag om kina-projektet för 10 studenter mellan halv två och tre, taxi tillbaka in till stan, försökte shoppa lite innan jag tog tåget hem kl 18. Men nu är jag äntligen hemma och ska sova. Upp och jobba tidigt imorgon, ta emot kineser :)

2008-01-17 @ 21:55:41
URL: http://pytte81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0