Lista till

Jag måste...


Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista.

Har du pussat nummer 2?
Am-vet inte ens vem det är...

Vad har du för relation med nummer 20?
Daniel-vakt Ja han är vaktmästare på storken och har hjälpt oss mycket när vi flyttade bårt kontor från Falken till Storken.

När ska du träffa nummer 30?
Emma (Höganäs)- Vet inte, var några år sedan sist...

Är nummer 18 söt?
Christoffer-Är inte hundra på vem det är, men om det är den jag tror det är så - NEJ!

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Are- ja...minns jag inte...

Gillar du nummer 14?
Behr - ja då, han är trevlig...

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Amelie- ja i datorsalen förra veckan... =) Hon är så go

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Elle- jag har för mpnga jag inte träffar alls i min mobil...

Är du nära vän med nummer 23?
Elins Malin, ja de skulle jag vilja säga. Hon är snäll... =)

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej, jag och Anders har inte vatt på bio tillsammans

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
EWA!!! JAaaaaa... såklart =)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anna F- vi pratar inte alls faktiskt...

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Anna W- japp, absolut...


Vad har du och nummer 24 för relation?
Elisabet- vi gick på tonårsgruppen tillsammans och har många minnen tillsammans. Bad as good ones.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Elise... ja, säga hej hej =)

Vad är det bästa med nummer 8?
Anna 2:3- Att hon är så himmla go och snäll och underbar!!!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Carro-ja på kåren titt som tätt =) Hon é snäll

Det var en rolig lista fick mitt huvud att tänka på något annat ett tag... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0