CykelNyckel...???

Ja, någon eller något trollade bort min cykel nyckel inatt. När jag efter mycket om och men skulle cykla hem igår så tog jag upp min nyckelknippa ur fickan och började leta efter cyckel nyckeln. Ibalnd brukar jag inte se den direkt för dosan in till huset döljer den. Men igår var den inte där alls, på något mystiskt sätt hade den försvunnit...SUCK!

Så ja, jag gick in och hämta en Tomte från Kåren, ni i hbg känner honom som Christian, Lexs:ex. Vi hade hft en liten diskussion om tiden i hbg innan på kvällen så det var lika bra att grabba tag i honom. Iallafall så kom han med en sorts elektrisk rundsåg, ellert vad och sågade upp mitt lås. Det kom gnistor =O. Sen cyklade jag hem... Nu står min cykel (förhoppningsvis) olåst, inlåst i vårt gemensamma cykelföråd. Så nu ska jag ta på mig och gå och göra av med lite mer pengar =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0