Modell

Klockan tre igår åkte vi från Ewa och det var jag, Ewa, Malin och Erika som skulle ner till malmö. Målet var Turning Torso och tolfte våningen. Det var en tyst bilfärd från mig. Malin tyckte att det såg ut som jag var på begravning och jag var väll mer livsrädd att en begravning skulle få hållas för mig snart. För att komma upp till tolfte våningen är det många trappsteg och då får man ta hissen och det gjorde jag. Jag klarar inte av hissar, har en mild grad av klaustrofobi, jag fick hålla Ewas hand och det hjälpte en del men jag darrade ändå som ett asplöv när vi väl var uppe. Dagen vidare var lång med mycket väntan. Men slut resultatet blev bra.

  Ewa i bilen    Erika och Malin


   
                                           
Man kan inte öppna fönstrena i Turning Torso. Inte av anledningen vi trodde, vinden. Utan anledningen är den stora självmords risken.

Modellbilderna kommer senare om ni vill se dem. Måste vänja mig vid dem själv först. Dem är annorlunda.
                                       

Kommentarer
Postat av: Cornelia

svar: Okej, vad roligt :)



Ska bli spännande att se bilderna (a)

2008-08-04 @ 14:21:43
URL: http://neliaa.blogg.se/
Postat av: Louise S.A. - Sveriges största Au pair blogg

Aaah va läskigt. Men jag förstår anledningen av att inte öppna fönsterna, fast vinden borde ju orsaka en del också.



Ha de så bra!

Kram Louise

2008-08-09 @ 07:04:33
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0