Min vecka!

Ja, jag såg fram emot en lugn sista vecka här i Helsingborg. Men så verkar det inte bli.

Imorgon måste jag ringa både farmor och mormor och försöka boka in tid att träffa dem fredag respektive lördag. Då ska jag osso på något sätt förklara för farmor varför vi inte hört av oss förr i sommar.
På torsdag är det inget inplanerat än.
Fredag måste jag till biblioteket och kolla in böcker till uppsatsen som ska skrivas i höst. Sen är det Sushi lunch med mamma och förhoppningsvis även ett besök hos mormor frammåt eftermiddagen.
Lördag ska jag upp klockan sex och jobba. Sen efter det kommer brossan och hämtar mig om allt blir som planerat. Då åker vi ut till farmor och spenderar några timmar där.
På söndag är det jobb igen. Sen ska man hem, äta lite och sen dra till HIF för en sista match där.
På måndag går tåget vid tjugo i tio på morgonen.

Förutom allt detta så ska det hinnas att packa och städa. Det är så jäkla mycket att packa!! Måste också komma åt en bankomat vid något tillfälle så jag kan ta ut pengar till tåget så jag kommer till jobbet lördag/söndag. Sen skulle jag vilja träffa Linn också innan jag åker. Men det kanske inte funkar... Sen finns det några saker som kanske också dyker upp, men det är inget jag säger högt för då kanske det slår in =S. Vill inte, alls!

Äh, det är väll inte så mycket egentligen, men jag var tvungen att gnälla av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0