Lista 2 för dagen!

Jaaa, jag börjar kanske bli tjatig med dessa listor. Men jag gillar dem och ingen har gnällt hittils. =) Denna listan har jag snott från Nevnarien.

A is for Age: 24
B is för booze of choice: Cider eller nya favvisen Asti Martini.
C is for career: Frukostvärdinna för tillfälet, men lärare i längden.
D is for your dad´s name: Mats
E is for essential items to bring to a party: Kläder och ett bra humör =)
F is for favourite song for the moment: Rhianna - Good girl gone bad
G is for favourite game: Guitar hero kanske =)
H is for hometown: Helsingborg
I is for instrument you play: Lite liiite piano
J is for jam or jelly you like: Jordgubb
K is for kids: I framtiden absolut!
L is for living arrangements: 25 kvm i Kalmar
M is for mothers name: Gunilla
N is for name of your crush: Obefintlig
O is for overnight hospital stays: 0, zero, nada!
P is for phobias: klaustrofobi
Q is for quotes you like: "Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge"
R is for relationship that lasted the longest: Lite mindre än 3 år med ni vet alla vem...
S is for sartorial styles: jaha???
T is for time you wake up: klockan sex när jag jobar, annars runt åtta.
U is for underwear: Trosor och Bh är nog favoriterna
V is for vegetables you love: Gillar de flesta grönsaker.
W is for weekend plans: jobb, jobb, farmor och så lite HIF
X is for X-rays you´ve had: Hos tandläkaren en del...annars 0
Y is for yuumy food you make: Ugnsbakad falukorv
Z is for zodiac sign: Stenbock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0