Dagens aktiviteter

Jag känner vwerkligen att jag vatt duktig och produktiv idag.

1. Ner till lokalen med tandborstarna jag tog upp från HBG.
2. Pumpa cyklen, men av någon dum anledning så har dem tagit bort pumpen vid falken.
3. Till försäkringskassan och fixade bostadsbidraget.
4. Ner till Kahls kaffe och försökte få tag på chefen där. Hon hade tenta (?) Ska ringa senare...
5. Till turistbyrån och hämtade 300 kartor. Två stora kartonger. Fick dela upp den ena kartongen i påsar för att kunna ta allt på cyklen. Tog dem till lokalen.
6. In på biblioteket och fixade en av texterna till första litt seminariet i Au3.
7. Cyklade hem och nu ligger jag skönt i min egen säng =)

Önskar att jag tog en sväng på Gina på baronen för att titta. Men de får bli nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Duktig du har varit fridis:)

2008-08-20 @ 17:23:53
URL: http://maddams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0